Klacht 1dagactie.nl: Onvriendelijk, niet meedenkend. SLECHT BEDRIJF

t.ozakca

Okt2017 boxspring gekocht. Na3maanden zat er een kuil in beide matrassen van ons.Wij hebben eerst om adviesgevraagd en daarna besteld.levensduur en een ultiem slaapcomfort is het zeker niet. Verkeerde info op de site! Ons werd medium matras geadviseerd: tot 85kg. Hardmatras=boven85kg helaas waren wij niet tevreden. Wij hebben maandenlast van rugklachten. Op het moment dat wij lagen, zat er letterijk een kuil in. Duscontact opgenomen.Of hetzelfde mediummatrassen terugkrijgen of harde matrassen(+60,00)Dus akkoord ggeaan met E60,-GEEN verschil.Dit kost mijl geld en uren.Daarna heb ik weer gebeld en aangegeven dat ik die matrassen niet wilde hebben.Ik was zeer boos omdat ik/mijn man vrij moest nemen voor leveren en ophalen. Toen die kwam ophalen had hij contact opgenomen met een medewerker van 1dagactie die hierover ging. Met moeite had hij een oplossing kunnen bieden zodat zowel medummatrassen als harde matrassen werden meegenomen en 80,00 terug kreeg. Wij moesten ter plekke een keuze maken. Aangezien wij niets aan die matrassen hadden zijn ze meegenomen.Wij moesten vrij nemen, wij kwamen zonder bed te zitten dagen lang, dagen lang op de bank moeten slapen.Aangezien ik met die meneer niet uitkwam van 1dagactie, wilde ik iemand anders spreken en zodoende kwam ik uit bij de directeur van Webelephent. Directeur wimpelde ons gewoon af!!!!!! Met mails die niet kunnen! Wat een slecht bedrijf! En een directeur die zegt: ik denk dat de hele zaak inmiddels voldoende tijd gehad gekost heeft van beide kanten. Terwijl ik met hem 2 á 3xmailcontact heb gehad. Oplossing ging ik mee akkoord maar wel verzendk. gecrediteerd hebben! Vervolgens worden mijn telefoontjes opgehangen bij 1dagactie omdat ik een antwoord wil hebben of die creditering van 130,00 in orde is gemaakt! Zo zie je maar wat een slecht bedrijf. Hoe slecht je als klant wordt behandeld!!!!!

Mijn gewenste oplossing, waar ik mee akkoord ben gegaan is de 2e oplossing.Maar ik wil wel mijn verzendkosten van 40,00 terug!!!!!!!!

Wij vinden dat 1dagactie.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over 1dagactie.nl?