Klacht 1dagactie.nl: verkeerde bestelling is gestuurd en ze reageren geen mailberichten en telefonie

Taz

Op 22 juli 2015 heb ik een "Dora" kind autostoel besteld. Deze met de verzendkosten in totaal 54,94 euro (alleen de stoel kost 49,99 euro). En het bedrag is op de zelfde dag bij mijn bank rekening meteen afgeschreven. Helaas ontvang ik nu een andere "Dora" autostoel die de waarde is van 39,99 euro.

- Op vrijdag 24 juli, ik heb geen bericht ontvangen over mijn bestelling. Heb ik een bericht naar de webwinkel verzonden en op de zelfde dag ontving ik een bericht terug dat de bestelling wordt op maandag 27 juli verstuurd.
- Helaas de bestelling is nog niet gekomen. Op woensdag 29 juli, belde ik de webwinkel op . Ze gaan op dezelfde de bestelling opnieuw verstuurd.
- Op vrijdag 31 juli, mijn buren ontving mijn bestelling. Helaas het produkt is niet mijn bestelling. Ik belde de webwinkel op, de receptionist vertelde dat ik moet een bericht verzenden en dat heb ik gedaan .
- 3 augustus, tot heden heb ik geen reactie van de webwinkel gehoord. Vandaag nemen ze de telefoon niet op

Graag wil ik de juiste bestelling ontvangen. De verkeerde bestelling nemen ze terug.

Wij vinden dat 1dagactie.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over 1dagactie.nl?