Opgelost door 1dagactie.nl: Verkeerde bestelling ontvangen, geen reactie van klantenservice

Nikki

Boxershorts besteld, kreeg netjes een mail dat de bestelling niet verzonden kon worden omdat deze niet meer leverbaar waren. Of wij ook andere accepteerden?
Mail beantwoord dat ik dan liever 2 dezelfde setjes had (die wel leverbaar waren) en ook gevraagd om de bestelling alsnog te verzenden ipv op te halen.
Kreeg diezelfde dag een mail retour met daarin het verzoek om alsnog de verzendkosten over te maken. (mail is dus gelezen!)
Binnen enkele dag bestelling ontvangen, helaas de verkeerde boxershorts.
Mail gestuurd....geen reactie, terwijl ervoor ik meteen een reactie ontvangen had.
Na 1 week nogmaals mail verstuurd.....geen reactie
Vanmorgen gebeld, wordt niet opgenomen.
Chatsessie gestart> klantenservice heeft het druk! Of ik een bericht wil achterlaten?
Vanmiddag gebeld: idem er wordt niet opgeneomen.
Wederom Chatsessie gestart> Aangegeven dat ik op een reactie wacht>geen reactie meer van "sofie" van de chatsessie....

Retour van de 2 onjuist geleverde boxershorts en 2 st. Jeans light sturen!

Wij vinden dat 1dagactie.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Nikki
    Van deze klacht/oplossing niets meer vernomen maar een vraag over een bestelling geplaatst bij Mode mania.be. Dit bleek dezelfde eigenaar te hebben!
    Diverse mails werden adequaat beantwoord, daarna werd ik nog tot 2x toe gebeld. Top service...
    Waarom ik bij 1dagactie geen reactie kreeg weet ik niet maar ben nu meer dan tevreden:)

Nikki

Ook een klacht indienen over 1dagactie.nl?