Klacht 1dagdeal.nl: geen terugbetaling na retour zenden artikel

ljbvanboxtel

Ik heb de bestelling wel ontvangen, maar deze was niet goed. Het artikel is toen terug gestuurd.
Nu na bijna 6 maanden mijn geld nog steeds niet terug gekregen vanwege allerlei slechte smoezen. Van het pakket is nooit ontvangen tot de vraag wie het dan bij het voor hun bekende afhaaladres heeft opgehaald.
PostNL heeft mij al super goed geholpen met een onderzoekservice die ze officieel niet eens hoeven te doen bij een standaard verzending.
Nu gelooft het bedrijf nog steeds niet dat het door 1 van hun vaste medewerkers is opgehaald. (op 11-12-2018 om 16:16 uur)
Volgens mij zijn ze het pakket gewoon kwijtgeraakt maar willen ze
dit niet toegeven. Maar zolang het pakket niet boven water komt, krijg ik mijn geld niet terug.1 dagdeal doet geen terugstorting omdat ze aangeven geen pakket retour te hebben ontvangen. Ik heb meerdere bewijzen dat ze het pakket wel hebben ontvangen. Ze blijven aangeven dat ze dit niet hebben en daarom geen terugstorting doen.
Na het doen van aangifte kreeg ik een telefoontje van een medewerker dat ik toch op de terugbetaal lijst kom te staan en of ik mijn aangifte wil intrekken nadat ik het geld terug heb gekregen. Dit gesprek was eind februari maar ondertussen nog niets gestort gezien.

Het aankoop bedrag (€59,95) spoedig terug storten.

Wij vinden dat 1dagdeal.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?