Klacht 1dagdeal.nl: Ik heb nog steeds mijn geld niet retour ontvangen van mijn teruggestuurde schoenen in november 2018

Wervelwind

Ik had in oktober 2018 schoenen gekocht en weer retour gezonden. 26 november 2018 hadden zij de schoenen eindelijk retour ontvangen (eerst kreeg ik namelijk het foute retouradres) maar na ruim 45 mailtjes en 200 pogingen ze aan de telefoon te krijgen wat echt onmogelijk is heb ik nog steeds mijn €59,95 niet terug. Zij hebben mij ook geblokkeerd op hun klantenservice mail. Ik kan namelijk alleen nog via het contact formulier van hun site een bericht sturen maar antwoord geven op hun reactie wat ik dan krijg kan niet meer. Ook via Messenger (Facebook) gaat niet meer. Ik krijg ook exact hetzelfde antwoord elke keer terug, waarschijnlijk een ingeprogrameerd antwoord. Ik moet geduld hebben en zij hebben geen invloed op het management wanneer zij mij gaan terugbetalen. Ik heb ook al aangifte bij de politie gedaan, ik vind dit gewoon oplichting/diefstal. Ik snap niet dat dit soort bedrijven gewoon met dit soort praktijken door kunnen gaan.

Mijn geld zsm terugstorten. En geen standaard mailtjes blijven sturen dat ze niet weten wanneer ik mijn geld terug krijg en dat ik geduld moet hebben.

Wij vinden dat 1dagdeal.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?