Opgelost door 1dagdeal.nl: Schoenen retour naar door hun opgegeven postbus ,tevens herroeping en geen geld terug gehad

Corner

Op 20-1 schoenen besteld a E 59,95 , al 1 maat groter besteld op hun advies, geleverd 23-1 vallen heel klein uit, hun maat 41 valt nog 7 cm kleiner uit dan mijn eigen maat 40. Dezelfde dag schoenen retour gestuurd naar Postbus 909 2003RX Haarlem, volgens de track and trace is de zending 25-1 af te halen bij de postbus. Maar volgens hun nooit aangekomen??? Op 23-1 ook meteen een herroeping opgestuurd per mail en gezegd mijn geld terug te storten. Tot op heden nog geen geld terug ontvangen. Meerdere mails gestuurd , ik moest een track en trace code doorgeven, dat gedaan, toen hadden ze achterstand, toen hadden ze het oakket niet ontvangen, dan moest ik contact opnemen bij Post NL, en steeds herhalen dat ze geen pakket te hebben ontvangen en dat ze pas terugstorten als ze het pakket hebben ontvangen.
Als morgen mijn geld niet terug op mijn rekening staat doe ik aangifte bij de politie.

Mijn bedrag van Euro 59,95 terugstorten
Maandag 25-2 een mail gehad dat het bedrag terug betaald was, vandaag nog maar eens een mail verstuurd dat ik het geld nog niet ontvangen had. En warempel zojuist gekeken en het is terug betaald😃 Goed opgelost, bedankt👍🏻

Wij vinden dat 1dagdeal.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over 1dagdeal.nl?