Klacht 1DayFly.com (failliet): opgelicht

Trubles

product besteld ( deze was binnen 1 uur uitverkocht) echter kwam de advertentie na 10min weer online, (ik had 2 sets besteld uit de eerste reeks dus was tevreden )

nu krijg ik echter een mail dat door een fout in jullie systemen ik geen 2 sets krijg maar 1 om de andere mensen welke eigenlijk te laat waren tegemoet tekomen

Hartelijk dank voor uw bestelling van de HUE starterskit. Door het overweldigende succes is er een run op dit product ontstaan waardoor wij meer sets hebben verkocht dan voorradig zijn.

Om iedereen mee te laten profiteren van deze gigantische deal, zijn wij helaas genoodzaakt 1 set uit uw order te annuleren. De terugbetaling van deze set kunnen wij op de volgende manieren in orde maken:

1. Wij storten het aankoopbedrag +5% direct in credits op uw 1DayFly account. Met deze credits kunt u een volgende aankoop betalen of u kunt ze inzetten als korting. Let op! Wij hebben de inwissel periode van de credits verlengd van één jaar naar twee jaar, zodat u langer de tijd heeft om deze te besteden.

2. Wij storten het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk op de rekening waarmee u de aankoop gedaan heeft. Wettelijk zijn wij verplicht dit binnen 14 dagen in orde te maken.

Wij hopen op uw begrip en wensen u een fijne dag.

Ik wil gewoon mijn 2 bestelde producten.

ipv mensen welke werkelijk te laat waren tegemoet te komen door bij andere de order te WIJZIGEN !

geef alle mensen die te laat waren maar jullie 5% credits. die wil ik helemaal niet.

Ik wil gewoon wat ik heb besteld toen en zeker nog well voorraad was !

Wij vinden dat 1DayFly.com (failliet) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Trubles
    nieuw dieptepunt van 1dayfly..

ik zit midden in en chat gesprek, en ik krijg gewoon geen reactie meer terug?

Ook een klacht indienen over ?