Klacht 1piece.nl (Bestaat niet meer): 1 piece, verkeerde levering, geven geen reactie!

L. van Binsbergen

Ik heb bij 1 piece langer dan een half jaar geleden 2x maal een magic mok besteld via groupon, deze kwamen in eerste instantie helemaal niet aan! na wat mailverkeer kreeg ik uiteindelijk 2 mokken, waarvan een van iemand anders!!!! betekent dus dat een mok van mij ook bij iemand anders terecht moet zijn gekomen, ronduit belachelijk. Ik heb ze hier gelijk van op de hoogte gesteld, en wilde mijn geld terug hebben. Mij werd gevraagd 2 weken te wachten aangezien iemand van afdeling financiën met vakantie zou zijn, maar nu 15 januari,, ong. 7-8 maanden na dato laten ze niks van zich horen en reageren niet op e-mails!
Deze mensen die daar werken zijn niet anders te benoemen als een stel oplichters, hierbij een waarschuwing voor iedereen die denkt daar iets te kopen! pas op want uw dierbare foto's kunnen zomaar bij een ander terecht komen en u krijgt uw eigen bestelling hoogstwaarschijnlijk niet. Van die ene mok die ik wil heb gekregen was de kwaliteit bagger. niet goed, geen geld terug!

Geld terug! en de mok met mijn foto die bij iemand anders terecht is gekomen terug halen.

1piece.nl (Bestaat niet meer)
    Beste,Wij vinden het erg vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen,
    en snappen dat dit voor ergernissen heeft gezorgd. Helaas is er door een
    server crash een vertraging opgelopen tijdens het proces, en zijn alle
    bestellingen met de hand verwerkt.Wij doen onze uiterste best om uw bestelling z.s.m. Te produceren en naar
    u toe te sturen.Wij zijn op dit moment bezig de laatste batch bestellingen te produceren,
    en te verzenden.
    Dit zal na verwachting nog 2 tot 3 weken duren.Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.Met vriendelijke groet,
    Boyd
    L. van Binsbergen
    Tuurlijk joh, je hebt de klacht niet eens gelezen..het gaat namelijk om een bestelling van 9 maanden geleden waarvoor ik al heel erg lang geleden heb aangegeven dat ik mijn geld terug wilde omdat jullie producten en niet deugden en ook 1 daarvan zelfs van iemand anders was.