Klacht 1Play: Ongevraagd abonnement zonder goedkeuring

Klachtnummer
# 620417
Gebruiker
Raymember
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Kreeg begin september een sms dat ik een abonnement zou hebben aangegaan zonder dat ik het "spel" ken, ik heb mijzelf nergens voor aangemeld en het bericht dan ook verwijderd. Tot mijn verbazing is er wel 3x een bedrag via mijn factuur afgeschreven. Hoe kunnen hun een abonnement starten zonder dat ik hiervoor goedkeuring heb gegeven?

Gewenste oplossing

De gemaakte kosten compenseren en zorgen dat ik dit "abonnement " stopt.

1 reactie

  1. Auteur
    1Play
    Datum
    Geachte heer Simons,

    In antwoord op uw bericht het volgende;

    Uw nummer is inmiddels afgemeld voor de dienst. We vinden het vervelend dat u niet op de hoogte was van de aankoop en wij willen u graag de kosten vergoeden.

    Als u uw IBAN gegevens naar onze helpdesk zou willen mailen, dan zullen wij het bedrag van EUR 15,- binnen 10 werkdagen terugstorten.

    Het mailadres is help@contentformobile.net

    Hiermee hopen wij u voldoende van dienst geweest te zijn.

    Met vriendelijke groet,
    CFM Customercare

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over 1Play?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen