Opgelost door 1Play: Onterecht geld in rekening gebracht door 1Play

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 652641
Gebruiker
Molenkamp
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Via mijn mobiele telefoon abonnement is door 1Play 5 euro per week afgeschreven voor een abonnement op 1Play-Cars.
Ik heb dit nooit besteld en gebruik het ook niet.

Gewenste oplossing

Geld retour
Geboden oplossing
Geld is retour gekomen. Op zich is dit fijn maar het sowieso te gek voor woorden dat dit is gebeurd. Hoeveel mensen zijn hier wel niet door gedupeerd geraakt, en hebben niet de weg gevonden naar Klachtenkompas.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    1Play
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Molenkamp-Visser,

    Dank voor uw bericht.

    Wij zien dat de dienst niet actief is gebruikt en bieden u een refund aan.
    Mailt u naar onze customer care op help@contentformobile.net uw volledige naam, betreffend telefoonnummer en IBAN nummer zodat wij het bedrag ad € 50 binnen 14 werkdagen kunnen overmaken.

    met vriendelijke groet
    CFM

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over 1Play?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen