Klacht 21diamonds: Klacht levering en service 21 Diamonds

Klachtnummer
# 23289
Gebruiker
marcel
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bestelling geplaatst op 4 februari.
Levertijd zou 3-4 weken zijn.
Na herhaaldelijke beloften van de klantenservice dat mijn levering op tijd zou zijn, werd daar totaal niet aan voldaan.Aangegeven dat ik de ring VOOR 7 maart 2013 moest hebben,wat mij weer beloofd werd maar niet na werd gekomen.
Op 5 maart een trace en trace code ontvangen wat niet klopte. Met koeriersdienst contact opgenomen,op 6 maart,telefonisch contact gehad met koeriersdienst op 7 maart.Die hebben een speciale koerier in gezet zodat ik toch mijn bestelling binnen zou krijgen op tijd.Zat de bestelde inhoud er niet in.Na telefonische contact met klantenservice bleken het ineens om 2 pakketten te gaan,zonder mij daarvan op de hoogte te stellen.Nu nog steeds wachten op de levering,die ruimschoots de vertelde lever datum niet haalt. Officiële klachten mail bekend bij bedrijf,met het uitgebreide verhaal.

Gewenste oplossing

Schade geleden ,zie de uitgebreide mail die ik gestuurd heb.
Een huwelijk aanzoek ZONDER ring .

Graag een gepaste oplossing.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat 21diamonds hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over 21diamonds?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen