Klacht F.S. Service & Onderhoud: Kosten reparatie in geen verhouding tot geleverde dienst.

B.H. Koeter

Het bedrijf is te vinden via bovengenoemde site. Zoeken levert de volgende info:
F. S. Service & Onderhoud is gevestigd in ALMERE en is actief in de branche Loodgieters- en fitterswerk, installatie van sanitair. Bij F. S. Service & Onderhoud is één persoon werkzaam. F. S. Service & Onderhoud heeft zich gevestigd op 1-8-2020 en bestaat daarmee nog maar zo'n 2 maanden. De rechtsvorm van deze onderneming is een Eenmanszaak.

Voor het verhelpen van een verstopte afvoer van de wastafel is een extreem hoog bedrag in rekening gebracht. Het verhelpen van de klacht heeft minder dan 30 minuten geduurd. De kosten: € 454,96

De avondtoeslag van € 112,- en de kosten van de hoge druk apparatuur € 40 wil ik teruggestort krijgen.

Wij vinden dat F.S. Service & Onderhoud hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over F.S. Service & Onderhoud?