Klacht 24-7deals.nl: beschadigd product

Deb

Ik heb enige tijd geleden een schildpad knuffel besteld, welke licht en muziek geeft. Deze knuffel zou rustgevend werken voor baby's. Daar ik een origineel kraamcadeau zocht heb ik deze knuffel besteld. Op het moment dat ik de knuffel eindelijk in ontvangst kon nemen bleek deze zeer beschadigd te zijn. Na een mailwisseling met het bedrijf kreeg ik gelijk en er werd mij een nieuwe knuffel toegezegd. Echter na een maand heb ik nog steeds niets ontvangen en wordt er ook niet meer op mijn emails gereageerd. Ik heb overigens alle mailwisseling bewaard.

Ik wil een nieuw knuffel en eigenlijk vind ik een compensatie nu ook wel op zijn plaats. Er worden steeds toezeggingen gedaan en excuses gemaakt. Door dit hele gebeuren ben ik zelfs nog niet op kraamvisite geweest omdat ik niet met lege handen aan wil komen.

Wij vinden dat 24-7deals.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over 24-7deals.nl?