Klacht 247cases.nl: Een volkomen onbetrouwbaar bedrijf

NaasteKers#656

Ik heb 14 Oktober 2021 van een Epson printer Expresion primium XP-6100 besteld en betaald bij boven genoemd bedrijf op internet. Tot op de dag van van niets ontvangen, ook niet na herhaalde app mail en mail van het annuleren van de aankoop en terug storten van het bedrag.
Diverse keren werd mij gemeld dat het was bezorgd op een ander adres, veel excuses en dat het onderweg was en dat het pakket was aangemeld bij PostNL, nou mooi niet.
Ik kreeg wel een reactie van het bedrijf dat ze het vervelend vonden in een review te lezen in google maps (ik had daar een klacht ingediend betreffende levering van boven genoemd artikel) dat ik een slechte ervaring had opgedaan met hun bedrijf en dat ze er alles aan zouden doen om te leveren of het bedrag terug storten.
Nogmaals tot op heden niets meer gehoord van 247 cases.nl

Aankoop annuleren, ik heb inmiddels bij een ander bedrijf(Coolblue) een printer aangeschaft.
Dat het gestorte bedrag weer op mijn rekening terug gestort word.

Wij vinden dat 247cases.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over 247cases.nl?