Klacht 247cases.nl: Webshop wilt niet beschikbaar artikel niet terugbetalen

Jord Duineveld

Op 29 juli heb ik een Oculus Quest 2 64GB voor 494 Euro besteld, hierover kreeg ik op 5 augustus bericht dat deze tijdelijk niet meer beschikbaar zou zijn dus heb ik hierop gelijk (binnen een half uur) gereageerd dat ik dan graag het geld terug zou willen en niet wil wachten tot deze weer beschikbaar zijn. Hierop heb ik geen reactie gekregen dus heb ik nog een mail gestuurd met de vraag wanneer ik het geld terug kan ontvangen. Weer geen reactie dus heb ik ze geprobeerd te bellen waar mij verteld werd dat degene die over terugbetaling gaat niet aanwezig was dus ze zouden een terugbelverzoek maken, ik ben nooit terugbeld dus een paar dagen later heb ik nog een mail gestuurd en deze keer zowel naar orders@247cases.nl als info@247cases.nl. Nogsteeds geen reactie dus nog een paar keer gebeld en uiteindelijk was degene over terugbetalingen er wel en heeft hij gezegd dat ze ermee aan de slag gingen en het terug zouden betalen, dat was op 13 augustus en ik heb sindsdien niks meer van ze gehoord. Ik had nog 1 keer gebeld 20 augustus en kreeg weer te horen dat hij niet aanwezig was en ze een terugbelverzoek zouden maken maar ik ben nog geen enkele keer door ze gebeld en heb ook niks via mail meer gehoord. In totaal 3 mail gestuurd en 5 keer gebeld en nog niks ontvangen.

Graag zou ik mijn geld terug willen en duidelijk maken voor andere klanten dat ze moeten oppassen met deze webwinkel.

Wij vinden dat 247cases.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over 247cases.nl?