Klacht 247parking: Auto ongeluk door bedrijf 247parking shuttle service

Klachtnummer
# 198013
Gebruiker
Hulya
Datum
0 reacties

Details

Klacht


Bij Amsterdam Schiphol heeft er een shuttle busje van dit bedrijf tegen onze auto aangereden ( tijdens het achteruit rijden ). Netjes hebben wij samen een schade formulier ingevuld. Alle gegevens van dit bedrijf mogen ontvangen. De chauffeur was een vriendelijke man. Alleen nu ruim een maand verder, hebben wij nog steeds geen contact kunnen maken met dit bedrijf. De eigenaren zijn onbereikbaar en altijd afwezig wanneer wij bellen. Ook onze verzekeringsmaatschappij heeft nog geen contact kunnen leggen met dit bedrijf. De werknemers kunnen ons niet verder helpen. Ruim een maand verder, en schade op onze auto..... helemaal klaar mee ! Wij hopen dat 247parking shuttle service zsm gehoor zal geven aan onze klacht. Echter duurt dit veel te lang. Wij hebben zelf al een aantal mailtjes en telefoontjes naar het bedrijf gepleegd, maar omdat hier niet word op gereageerd moeten wij het via deze weg melden.

Gewenste oplossing

Telefonisch contact met onze verzekeraar, en dan zo snel mogelijk oplossingen bieden. Het is natuurlijk bizar dat wij nog steeds met een ingedeukte auto rond rijden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat 247parking hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over 247parking?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen