Wij vinden dat 247parking hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht 247parking: Beschadiging auto tijdens parkeren door medewerkers van 247parking
Details
Klacht
Medewerker van 247parking moest onze auto terug rijden naar de ophaallocatie, en heeft de auto met een lege batterij aangetroffen omdat de interieurverlichting was aangelaten. Met de sleutel is toen de bestuurdersportier geopend en is hierbij beschadigd. Vervolgens is de auto met de lege accu geparkeerd op de ophaallocatie waarbij de plastic kap op de accu los is aangetroffen en ook de vacuumleiding van het remsysteem naast de accu los lag. Dit heb ik laten constateren door een medewerker van 247parking en is opgeschreven.De auto is vervolgens eind augustus 2016 is door onze garage in onze woonplaats gerepareerd a 400 euro. De directie van 247parking heb ik dit vervolgens voorgelegd en ook zeker 10 keer telefonisch getracht te bereiken, echter de medewerkers zijn allemaal geinstrueerd om problemen niet naar de directie voor te leggen. Ik heb dan ook tot op heden geen enkele respons gekregen.
Gewenste oplossing
Voorstel voor een financiele compensatie, hier kunnen verschillende wegen voor zijn (geld of parkeer tegoed).Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.