Klacht 247Print.nl: toner werkt niet

MilaH

Product werkt niet en om die reden heb ik het willen retourneren en mijn geld terug willen ontvangen. Ik moet volgens de site en klantenservice een RMA formulier aanvragen, maar dit kan niet volgens de website. Keer op keer gemaild en uitgelegd en er word me verteld dat het mijn fout is. Ik vind dit zeer kwalijk en zou echt niemand aanraden om van deze website te bestellen, tenzij je 100% zeker bent dat het product werkt, want anders zit je met een probleem.

Ik zou graag willen dat het bedrijf mij helpt en mij een RMA formulier stuurt zodat ik de producten kan retourneren en mijn geld terug kan krijgen.

247print.nl
    Zoals u in de bijlage kunt zien is het heel makkelijk om een RMA op onze website aan te vragen en als voorbeeld is dit ook voor u gedaan. Dat het u zelf niet lukt om een RMA aan te vragen na 2 keer het aan u uitgelegd te hebben ligt helaas aan u en niet aan de moeilijkheidsgraad.

Ook een klacht indienen over 247Print.nl?