Opgelost door 247Print.nl: wel betaald, niet geleverd. Contact niet mogelijk.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 323069
Gebruiker
Mark vd H
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Op 3 september bestelling geplaatst en betaald.
19 september nog steeds niets geleverd.
Contact proberen te krijgen per telefoon en e-mail, geen contact mogelijk.

Conclusie: tot op heden geel levering en wel betaald, contact niet mogelijk.

De oplossing

Ik zou graag willen dat de toners zo snel mogelijk worden geleverd, of dat het geld wordt terug gestort.

6 reacties

  1. Auteur
    247print.nl
    Datum
    Goedemiddag, Op uw email is van 17 september is gereageerd maar helaas is uw email retour gekomen, kunt u uw email-adres controleren zoals u dat bij ons heeft opgegeven?

  2. Auteur
    Mark vd H
    Datum
    Na het plaatsen van de order heb ik wel een bevestiging ontvangen. Dus mijn e-mail adres is bij u bekend.

    Mijn e-mail adres heb ik nu ook opnieuw opgegeven bij klachtenkompas.

    Graag uw reactie op mijn klacht.
  3. Auteur
    247print.nl
    Datum
    Zoals in onze email gemeld is 1 HP toner niet op voorraad, deze verwachten wij eind deze week op voorraad te krijgen. Indien u hier niet op kunt wachten verzenden wij vandaag wat op voorraad is en crediteren wij het product dat niet op voorraad is.
  4. Auteur
    Mark vd H
    Datum
    Graag ontvang ik de toners die nu reeds op voorraad zijn. En daarnaast het bedrag retour van de niet geleverde toner. Bij voorbaat dank.

    Na ontvangst van de toners zal ik de klacht sluiten.
  5. Auteur
    247print.nl
    Datum
    Prima, dan wordt uw bestelling vandaag verzonden.
  6. Auteur
    Mark vd H
    Datum
    Ik heb de toners inmiddels ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mark vd H
Datum
Uiteindelijke oplossing
De toners heb ik alsnog ontvangen. De ene tonen die niet op voorraad was wordt gecrediteerd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over 247Print.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen