Klacht 247Raamdecoratie.nl: Ondeugdelijk product tot 2 keer toe. 247 weigert betaalde bedrag terug te storten.

Daphne Vissers

Op 21 maart 2017 bestel ik een rolgordijn bij 247 raamdecoratie. Ik heb voor ik de bestelling plaatste gesproken met de klantenservice om te vragen welke rolgordijnen zowel aan de binnenzijde als de buitenzijde de gewenste kleur hebben. Mij wordt uitgelegd dat enkel de gordijnen uit de rimini lijn wit zijn aan de buitenzijde. Ik bestel vervolgens een rolgordijn uit de Oriolelijn en betaal deze. Ik krijg 6 april 2017 dit rolgordijn binnen en helaas is deze wel wit aan de buitenzijde. De info die ik eerder van de klantenservice heb gekregen klopt dus niet, en ik heb niet gekregen wat ik wilde en waar ik voor betaald heb. Contact met de klantenservice laat mij weten dat bij hun niet bekend was dat dit rolgordijn wit is van de buitenzijde. Er is dus iets fout gegaan. Na het mailen van de foto's bieden ze mij een gepaste oplossing namelijk een ander rolgordijn . Ik kies er 1 uit die volgens 247 echt aan beide zijde de gewenste kleur heeft en geef dit op 18 april geef ik de keuze door. Op 4 mei ontvang ik het rolgordijn en helaas is deze heel erg beschadigd op verschillende plekken en heeft dit rolgordijn een zeer slechte afwerking. Ik bel met de klantenservice en laat weten dat ik voor de tweede keer niet heb gekregen waar ik voor betaald heb. De mogelijkheid om nogmaals een nieuw rolgordijn te krijgen als ik af, daar ik al sinds 21 maart aan het wachten ben tot 247 raamdecoratie mij levert waar ik voor betaald heb, Ik al die tijd zonder rolgordijn voor mijn raam zit en het vertrouwen in het bedrijf volledig kwijt ben. Ik laat weten dat ik de koop ontbind vanwege het ondeugdelijke product zoals ik daartoe het recht heb en vraag om een retouradres waar ik jet gordijn naar toe terug kan sturen. Verder vraag ik 247 raamdecoratie het door mij betaalde bedrag terug te storten. Helaas geven de hier geen gehoor aan, ze blijven vol houden dat ze mij een nieuw rolgordijn willen opsturen, terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat ik na twee verkeerde rolgordijnen en bijna 6 weken wachten niet meer wil.

Mijn betaalde bedrag van 108,69 terug.

Wij vinden dat 247Raamdecoratie.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over 247Raamdecoratie.nl?