Klacht 247Raamdecoratie.nl: Ontevreden over het geleverde prodcuct

Klachtnummer
# 173161
Gebruiker
Bianca
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 25 april 2016 heb ik een vraag gesteld over het direct naast elkaar hangen van twee duo rolgordijnen die door 247raamdecoratie.nl op hun website worden aangeboden. Ik heb duidelijk uitgelegd dat we een raam en een deur naast elkaar hebben en dat ik daarvoor twee verschillende rolgordijnen wilde hebben. Ik heb meerdere keren contact gehad via mail en telefoon over deze vraag. Op 26 april 2016 heb ik 3 gordijnen besteld. Het betreft 2 ramen en 1 deur aan de achterkant van het huis. Na ontvangst bleken de banen van van de rolgordijnen niet door te lopen. Er zit zeker een halve baan verschil tussen de gordijnen bij de ramen en die bij de deur. Dit is gemeld op 08 mei 2016. In eerste instantie is de schuld bij ons gelegd. Na meerdere e-mails en telefoontjes is toegegeven dat de fout niet bij ons lag (slechte informatievoorziening aan de kant van 247raamdecoratie.nl). Tot op heden is er nog geen oplossing/compensatie.

Gewenste oplossing

Ik wil graag een nieuw rolgordijn bij de deur dat qua banen gelijkt loopt met de banen van de rolgordijnen bij de ramen. Als de fabrikant de rolgordijnen op dezelfde hoogte begint, dan zou er geen verschil in de banen moeten zijn. Als dat niet kan, dan wil ik mijn geld terug voor in ieder geval het rolgordijn waar de fout in zit.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat 247Raamdecoratie.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over 247Raamdecoratie.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen