Opgelost door 24Dealstore.nl: Ik wil mijn geld terug.

sad Opgelost
mickey

ik heb een verrekijker besteld via hun site, deze zou de volgende dag geleverd worden. Nadat ik betaald heb krijg ik meteen een mail dat het artikel niet leverbaar is, misschien na 7 dagen. Omdat het een cadeautje was en de jarige binnen 5 dagen jarig was, heb ik meteen gemaild dat ik de bestelling wilde anuuleren omdat ze niet volgens afspraak konden leveren.
Ik kreeg een mail dat dit geregeld was en ik mijn geld binnen max 10 werkdagen terug zou krijgen. Helaas geen geld gezien Ik gemaild, kreeg ik antwoord dat ze het na gingen vragen en ik zou het horen als ze meer wisten, niets gehoord natuurlijk. Ik weer gemailt, krijg ik een mail met volgende tekst: je ticket is bij gewerkt... afijn ik heb geen idee wat dit betekend, dus weer gemailt maar hierop nog geen antwoord ontvangen. Inmiddels zijn we al ruim 14 werkdagen verder.

gewoon mijn geld terug volgens afspraak
ik heb inmiddels mijn geld terug ontvangen, wel door veel mailen, zeuren en overal klachten in te dienen en te dreigen dat ik het er niet bij zal laten zitten ookal is het een relatief klein bedrag. Of dat geholpen heeft weet ik niet, maar ben blij dat ik mijn geld terug heb.

Wij vinden dat 24Dealstore.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over 24Dealstore.nl?