Klacht 24H Slotenmakers: Belachelijk hoge rekening

Felice Alkema

Mijn Klacht:
Onze achterdeur ging niet meer open. Hierdoor konden wij de achterdeur niet meer gebruiken. Wij belden met dit bedrijf om ons te helpen met het slot. We vroegen aan de telefoon naar wat dit ons ging kosten, en kregen alleen 30 euro voorrijkosten te horen. Wij dachten met een betrouwbaar bedrijf te maken te hebben en hebben geen ander bedrijf meer gebeld.

Toen de slotenmaker bij ons was heeft hij snel het slot uit de deur kunnen halen en het deel dat volgens hem geblokkeerd was gemaakt. Het was ook nodig de cilinder te vervangen omdat deze de blokkade veroorzaakte zei hij. Hij was met een half uur klaar.

Toen de man op het punt stond om weg te gaan gaf hij aan dat we gelijk contant of per pin moesten betalen. Ik vroeg nog of dit op rekening kon, maar dit was volgens hem niet mogelijk. Toen legde de beste man de rekening op tafel: inderdaad €30,- voorrijkosten, maar ook €159,- opstartkosten, €50 reparatiekosten(volgens hem een matsprijs) en €150,- voor de nieuwe cilinder. Dan nog de BTW en we mochten €458 aftikken voor dit werk. Belachelijk!

Wij gaven aan dit wel erg duur te vinden maar daar was geen sprake van volgens hem. We voelden ons erg geïntimideerd en hebben maar betaald.

We hebben nog gebeld omdat we vonden dat het veel te duur was maar hierover valt niet te praten en je wordt met een onzinverhaal het bos ingestuurd. Wij voelen ons ontzettend opgelicht! Een schande dat dit zomaar kan.

De helft terugbetalen

Wij vinden dat 24H Slotenmakers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!