Klacht 24H Slotenmakers: Malafide slotenmakers die je oplichten.

Andydk

Sleutel binnen laten liggen en op google slotenmaker zoersel (België) opgezocht🔑0800 02 00 453,de eerste advertentie genomen en gebeld.
Na 70 min verscheen er een buitenlander met een witte camionette zonder reclame of deftig materiaal.
Heeft 45 minuten bezig geweest om heel de voordeur te vernielen en en een goedkoop slot gestoken .
De cilinder van het slot steekt er 2 cm uit en de vijzen ziijn zichtbaar vermite er ongeveer 2 cm opening is rond het slot,de rest van de beschadiging heeft hij wat bijgeplamuurd.De afwerking moest op afspraak gebeuren en er moest direct een factuur van 695.45€ betaald worden,dit onder lichte dwang.
Tiental keer teruggebeld om de herstelling deftig te laten doen of de kosten terug te betalen maar krijg geen gehoor en lachen me gewoon uit.

Recuperatie van geld of deftige herstelling is uitgesloten,daar ben ik ondertussen wel achter,dat is een utopie.
Wel moet google optreden door deze oplichters geen kans te geven om te adverteren

Wij vinden dat 24H Slotenmakers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!