Klacht 24H Slotenmakers: Misbruik en oplichting

Klachtnummer
# 346096
Gebruiker
T.H. Zuurveen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij mijn broer moest een slot vervangen worden, omdat de politie de deur had moeten forceren om mijn broer te helpen, die een herseninfarct bleek te hebben.
Zijn flat ligt in een zwaar beveiligd pand. De slotenmaker heeft er een slot van bijna € 200,-- ingezet. Was in een kwartier klaar en rekende € 400,00.
Mijn broer heeft zich laten overdonderen en had de kwestie van te voren niet goed besproken, omdat hij daar nog niet toe in staat is. De monteur moet hebben gezien
hoe beperkt mijn broer nog is in zijn handelen. De zoon heeft terstond het bedrijf gebeld. Men zou erop terugkomen. Dat is tot op heden nog niet geschied. Ik heb hier een hele nare smaak van in mijn mond.

De oplossing

Een bedrag terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat 24H Slotenmakers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties