Klacht 24H Slotenmakers: Ongelooflijk hoge factuur, maar hebben het werk niet gedaan. Na het bedrog een naam zou veranderen.

Gerty Pan

Maandagochtend om 9:30 belde ik voor de sluisrepairatiedienst, ze kwamen in de middag ongeveer 15:00 uur. Op de factuur stond "V.A. 159 euro Ma - Vrij 9:00 - 18:00", ze wilden 215 euro van mij als nooddienst kost, maar dat was eigenlijk niet. De montage zei dat hij de cilinder van het slot had vervangen door een 31 x 31 = 62 cilinder, wat mij 232 euro zou kosten. Het gebroken slot is een 3-puntsslot van een aluminiumglasdeur. Ze konden het niet openen, dus boren en breken ze de deur open, 85 euro. Op deze manier zijn het glas en het deurkozijn totaal beschadigd. Ze zeiden dat een nieuw 3-puntsslot besteld moest worden, met korting, het zou 680 euro moeten zijn. En de materialen worden gebruikt voor het slot kost extra 140 euro. Ik weet echt niet waar ze deze materialen hebben gebruikt. En daarover rekende de montage nog eens 21% BTW. In totaal, moet ik 1784 euro betalen. De montage liet me zien dat zijn pinautomaat kapot was. Ik wilde betalen via mobiel bankieren, omdat ik de bankgegevens van het bedrijf op de factuur zag. Maar de montage zei dat zijn bedrijf mobiel bankieren niet kan accepteren, omdat het enkele dagen nodig zal hebben voor de overdracht, ze moeten het geld meteen ontvangen. Ik zei dat als ik contant betaal (1795 euros), er geen bewijs is dat ik de betaling heb gedaan. De montage beloofde me dat hij me de factuur per e-mail zou sturen. Ik had het gevoel dat het niet deugde, maar ik heb toch betaald. Ze installeerden een eenvoudige 1 puntslot op mijn deur en gingen weg. Ik vroeg wanneer ze komen om het beschadigde glas en het deurkozijn te repareren, ze konden me geen antwoord geven. Tot nu toe heb ik de factuur en de bevestiging van de reparatie nog steeds niet ontvangen. Mijn collega heeft dit bedrijf opnieuw gebeld en ze zeiden dat ze gisteren op mijn adres nog geen sluisreparatiedienst hebben aangeboden. Maar ik heb foto's gemaakt van de beschadigde deur en de contanten die ik heb opgenomen in ABN AMRO en betaald en de vorm die ze me dwongen te ondertekenen.Ik zag dat dit bedrijf na het bedrog een naam zou veranderen.

Ze moeten me de daadwerkelijke btw-factuur sturen, stuur me het teveel betaalde bedrag terug, en vergoeden de beschadigde glas en de deurkozijn en de 3-puntsslot.

Wij vinden dat 24H Slotenmakers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!