Klacht 24H Slotenmakers: Opgelicht door 24u slotenmakers

Nooijen1

Ik belde op 14-09-2017 naar 24u slotenmakers om te vragen of ze 3 sloten van mijn deuren wide vervangen en wat het zou kosten. Ik ben alleenstaand en heb een minimum inkomen. Dat konden ze pas ter plaatsen beoordelen. 24u slotenmakers was er binnen 45 min en bekeek de sloten. Het zou me met voorrijkosten en btw ongeveer 150,- kosten. Ik vond dat een redelijk bedrag en liet hem de sloten vervangen. 24u slotenmakers schreef de rekening met een bedrag van 434,39 en gaf hem aan mij. Ik zei pardon dat hebben we niet afgesproken! Je zei dat het totaal max 150,- zou zijn! Tja mevrouw zegt hij het viel erg tegen. Ik zei tegen? Je bent 10 min bezig geweest met sloten vervangen!!!! Ik ga dat niet betalen! Helaas mevrouw zegt hij, ik mag ze niet meer eruit halen ze zijn nu tweederhands! Dus u zult echt deze rekening moeten betalen! Hij kwam erg kwaad over, en omdat ik alleenstaand ben heb ik uiteindelijk toch betaald om 24u slotenmakers uit me huis te kunnen verwijderen.

Op de rekening staat ook geen adres of naam van een persoon. Ik heb de man een aantal keer terug gebeld die ik aan de lijn had om de afspraak te maken maar verbrak gewoon de verbinding!!!!!

Het gevolg van 24u slotenmakers is dat ik nu geen geld meer over heb om volgende maand van te leven omdat hun mij opgelicht hebben.

Geld terug wat ik teveel heb moeten betalen door bedreiging en niet was afgesproken!

Wij vinden dat 24H Slotenmakers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!