Klacht 24H Slotenmakers: Opgelicht door www.slotenmaker-24-uur.nl / Slotenmaker Jansen

vanderGrinten2

Ik ben 2 weken geleden gigantisch opgelicht door www.slotenmaker-24-uur.nl / Slotenmaker Jansen. Dit zijn echt OPLICHTERS! Ik had een kapot 3-punts slot. De monteur gaf aan dat reparatie €.550,00 zou kosten en als ik het niet liet repareren moest ik toch €.250,00 direct afrekenen. Hij heeft het slot vervangen maar rekende alleen voor het slot al 2x zoveel als de normale prijs en de klink hangt er nu halverwege bij. Ik heb 10x gebeld om de klink te laten herstellen, maar ze beloven 1x dat je teruggebeld wordt en de volgende pogingen verbreken ze steeds de verbinding.
Deze website moet geblokkeerd worden! Hier kunnen mensen alleen maar gedupeerd vanaf komen!

Ik wil gratis herstel van de klink en €.150,00 vergoeding van teveel berekende kosten.

Wij vinden dat 24H Slotenmakers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over 24H Slotenmakers?