Klacht 24H Slotenmakers: oplichting door slotenmaker

Andelia

Op 15 mei jl ontving ik van mijn bovenbuurman dat er een (poging tot) inbraak was. Mijn slot in de toegangsdeur van mijn appartement lag eruit.Hij kon mij niet vertellen of er iemand binnen was geweest en of er iets weg was. Ik was op dat moment in het buitenland (Marokko) en omdat ik geen overzicht had over de situatie heb ik met behulp van mijn buurman een slotenmaker laten komen: de eerste die Google mij gaf was B.A. Slotenmaker. Ik heb met hun gebeld. Op mijn vraag wat het zou gaan kosten wist de medewerker geen antwoord. Maar ik naïeveling dacht: dat zal wel rond de 200 euro zijn. Ik vroeg de medewerker naar zijn naam, ik dacht het een man was maar hij zei een meisjesnaam. Vond ik al erg raar. Een mens kan zich vergissen.
Mijn buurman heeft de factuur ter plekke betaald: 614,50 euro!! Hij mailde mij de factuur en ik dacht eerst dat het bedrag in dirhams was. Niet dus.
Omdat ik een vraag heb over de factuur, ik wil nl weten wat zekerheidsbeslag is, heb ik 0641462195 gebeld. Het nummer uit de Telefoongids. Ik kreeg iemand aan de lijn maar nadat ik mijn vraag had gesteld vroeg hij mij of hij terug kon bellen. Dat wilde ik niet en zei dat ik een korte vraag had. Toen werd de verbinding verbroken. Geen contact meer mogelijk. Ook niet via het nummer dat ik vanuit Marokko had gebeld: 0800 0201220.
Ik voel mij heel ellendig dat ik hierin ben getrapt!
Heb ook de politie gevraagd of ik aangifte van oplichting kan doen. Volgens hen is het een civiele aangelegenheid (overeenkomst). Dit betwijfel ik.

Ik wil in contact komen met dit bedrijf en het te veel betaalde geld terug ontvangen.

Wij vinden dat 24H Slotenmakers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!