Klacht 24H Slotenmakers: Veel te hoge factuur, op handige manier gepresenteerd

Klachtnummer
# 308825
Gebruiker
P.J. Oomen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen zaterdag belde ik 24H slotenmakers, via hun websitetrucje. Ze waren vaag over de geraamde kosten. Een uur later kwam er een slotenmaker voor het plaatsen van een nieuw insteekslot. Ging lekker vlot.
Toen ging hij de factuur uitschrijven: absurd hoog starttarief van 150 euro, 80 euro opslag weekendtarief, 30 euro voorrijkosten en dan nog 90 euro voor het slot. En daarover rekende hij nog eens 21% BTW. Ik had direct het gevoel dat het niet deugde, maar ik heb toch betaald. Ik kon er niet zo snel de vinger op leggen. Toen die man weg was, heb ik gegoogeld: dit bedrijf staat bekend als malafide waarover al veel klachten zijn. Ik vind het stom dat ik er ben ingetrapt, maar ja, ik ben er ingetrapt.

De oplossing

Het teveel betaalde geld terug. Ik schat nu in dat zo’n klusje ongeveer 200 euro kost.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat 24H Slotenmakers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties