Klacht 24Replace.nl: Geen geld terug bij het retour sturen van het gekochte product, Daarna laten ze niks meer van zich horen.

Stephan

Ik had een Iphone 4S lcd display nodig en deze had ik gekocht bij 24replace. Deze was snel geleverd maar helaas was het schermpje niet goed omdat er vlekken op het lcd display zaten. Ik heb contact opgenomen en moest het schermpje opsturen dit heb ik gedaan. Daarna had ik nog een bestelling geplaatst omdat ik snel een nieuwe schermpje nodig had. Tijdens het vorige contact had ik aangeven dat het schermpje niet orgineel is en meneer zei dat ik mijn geld terug zou krijgen. Een aantal dagen later weer contact gezocht omdat ik het geld nog niet retour had gekregen meneer zei dat de webshop gesloten is en dat je het geld volgende week dinsdag krijgt. Daarna heb ik niks gekregen en nu zijn we weken veder ik heb ook meerdere keren mails gestuurd gebeld maar ze reageren niet. Op hun website stond dat ze gesloten waren maar sinds 5-1-2016 is hun webshop weer open met iphone`s en samsungs te koop. ook nog op 5-1-2016 gebeld maar niemand nam op.

Mijn geld terug van het oude kapotte scherm. totaal 20 euro + verzend kosten omdat ze mij een scherm gaven die al niet goed was.

24Replace.nl
    Beste Klachtenkompas,

Het volledige aankoopbedrag is gecrediteerd.

Team 24Replace

Ook een klacht indienen over 24Replace.nl?