Klacht 24uurdegoedkoopste.nl: Schoenen niet geleverd en geen reactie op mails/tel

Klachtnummer
# 66066
Gebruiker
Nicki
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 19jun heb ik een bestelling gedaan die binnen 7 werkdagen geleverd zou worden. Echter is dit niet gebeurd dus heb ik op 27jun via hun contactform gevraagd om hier duidelijkheid over te geven. Mijn vraag zou binnen 24uur beantwoord worden, volgens hun eigen website, maar hier heb ik wederom niks op gehoord. Op 1juli heb ik geprobeerd ze telefonisch te bereiken maar ik belandde in een voicemailbox waar ik maar een bericht heb achter gelaten. Ook heb ik op dezelfde dag weer een mail verstuurd, dit keer rechtstreeks naar hun klantenservice ipv via hun contactformulier.
Ik heb tot op heden geen enkele reactie gehad en nog geen schoenen ontvangen.

De oplossing

Graag contact én levering gewenst vóór zaterdag 5juli.
Anders zsm mijn geld terug!!

0 reacties

Ook een klacht indienen over 24uurdegoedkoopste.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen