Klacht 24uurdegoedkoopste.nl: Schoenen worden niet geleverd

Leo

19 juni sneakers besteld en betaald d.m.v. I-deal. Verwachte levertijd 5-7 dagen.
30 juni gemeld dat er nog steeds niet binnen is.
op 2 juli ontvang ik een update dat de bestelling i.v.m vertraging 7 juli geleverd zal worden.
10 juli gemeld aan klantenservice, dat er nog steeds niet binnen is, geen reactie mogen ontvangen

Levering voor vrijdag 18 juli (dat is een maand levertijd) of anders mijn betaling teruggestort.

Leo
    14 juli een 2e update ontvangen met de belofte dat de bestelling uiterlijk 16 juli wordt verzonden.
    Leo
    Ook na de 2e update dat de schoenen op 16 juni verzonden zouden worden en mijn ultimatum van een levering voor vrijdag 18 juli, is er nog steeds niets binnen. Zoals aangegeven wens ik niet langer aan het lijntje gehouden te worden en mijn geld inclusief verzendkosten terstond aan mij wordt overgemaakt.
    Leo
    Slechte communicatie, produkt is uiteindelijk pa na een maand geleverd. Het lijkt dat de producten worden aangeleverd, zonder dat ze in voorraad zijn. Vragen worden niet rechtstreeks beantwoord, slechts algemene updates, die niet worden nagekomen. Mijn les is i.i.g dat ik geen online bestellingen vooruit betaal, maar bij levering of met creditcard, zodat ik mijn geld kan terugvorderen.

Leo

Ook een klacht indienen over 24uurdegoedkoopste.nl?