Klacht 2de Kans Witgoed: wasmachine gekocht, doet het niet .binnen garantie een andere tot 3 keer toe. geen vertrouwen. geen geld terug.

Marijke Alberse

2de hands wasmachine gekocht met garantie voor drie maanden.Helaas, hij doet het niet. Krijg een andere.Doet het ook niet.Krijg een andere(oudere) doet het ook niet. Helaas is het vertrouwen weg daar ik ook al een gasfornuis had gekocht die ook niet goed was. Voor de wasmachine wil ik graag mijn geld terug zodat ik een nieuwe wasmachine kan kopen.Nu blijkt dat ik 60 euro kan krijgen maar dat is niet de 120 euro die ik heb betaald. Ik kom 60 euro tekort en heb een wasmachine die het niet doet. Ik wil graag een deal sluiten voor 90 euro met daarbij het weghalen van de machine.

Het liefst wil ik mijn geld terug zodat ik een nieuwe wasmachine kan kopen.Ik vind n.l. ook al koop je iets 2dehands waarin duidelijk vermeld(getest) dat hij het dan moet doen.Mijn schoondochter heeft vanaf juni al niet meer kunnen wassen. Het lijkt me redelijk om 90 euro terug te geven krijgen en de wasmachine op te halen. Wij hebben er dan samen op verloren.

Ook een klacht indienen over 2de Kans Witgoed?