Klacht 3dbrilwinkel.nl: Bedrijf reageert niet.

Klachtnummer
# 539170
Gebruiker
M. van Herpen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 15 mei een bestelling gedaan bij 3dBrinlwinkel en betaald. De bestelling is per email door hun bevestigd. Inmiddels heb ik 3 maal gevraagd hoe het staat met de bestelling maar ik hoor helemaal niets meer.
Op internet heb ik nog gezocht naar klachten over dit bedrijf, maar daar niets over gevonden.
Kunt u ze in beweging krijgen?

Vriendelijke groeten,
Marius van Herpen

De oplossing

De bestelling aan mij opsturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat 3dbrilwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over 3dbrilwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen