Opgelost door 3dprintpen.nl: Produkt wel vooraf betaald maar niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 429764
Gebruiker
vacca
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling van ongeveer 60 euro geplaatst en vooraf betaald. Artikel is in voorraad. Levering zou de volgende werkdag plaats vinden. Er is een mail geweest dat bestelling is afgerond. Na 6 dagen nog niets ontvangen. Bedrijf reageert niet op mails en contactformulieren .
Is het bedrijf wel te goeder trouw?

De oplossing

1. reageren nop mails en contactformulier en chat.
2. verstrekken van een track trace code
3. zorgen dat ik betaalde produkten ontvang
4 anders direct mijn geld terug.
5. een klein beetje klantvriendelijk zijn

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat 3dprintpen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    vacca
    Datum
    3Dprintpen.nl heeft uitgelegd wat er is misgegaan. Ik heb gisteren de track trace code ontvangen en vandaag de producten. Ook waren cadeautjes bijgevoegd om het weer goed te maken. Zo is voldaan aan al de 5 punten waar ik om gevraagd had. Ik ben blij met de oplossing en zal het bedrijf aanbevelen aan onze 3D cursisten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vacca
Datum
Uiteindelijke oplossing
1. Problemen zijn uitgelegd. 2. Communicatie heeft plaatsgevonden 3. Track trace code ontvangen 4. Producten zijn geleverd 5. Klantgerichtheid getoond met extra cadeautjes.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over 3dprintpen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen