Klacht 3Vcard: Al 4 maanden probeer ik mijn geld terug te krijgen.

Klachtnummer
# 77252
Gebruiker
Sandrabouckaert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben in mei opgelicht. Dit is gebeurd door een mail van nep CJIB met een heel verhaal over een boete. Ik moest een 3v kaart aanschaffen om de boete te betalen. Ik ontdekte dat ik opgelicht was. Heb meteen 3v gebeld en ze hebben mijn code geblokkeerd. En ik zou mijn geld terug krijgen. Ben nu al 4 maanden bezig met bellen. Inmiddels heb ik hen een keer of 7 aan de lijn gehad. het verhaal was 2 weken geleden dat het geld in juni is overgemaakt. Ik heb niets ontvangen. Vervolgens zou contact worden gezocht met de bank vanuit 3v. De laatste smoes is dat ze geen contact krijgen met de bank!!!Het gaat om € 150. Ik wil een officiele klacht indienen en hop dat ze een klachtenregeling hebben. Koop nooit iets bij 3v!

De oplossing

Ik wil graag zo snel mogelijk mijn geld terug!

1 reactie

  1. Auteur
    3Vcard
    Datum
    Geachte mevrouw Bouckaert,

    Onze excuus voor deze late reactie. Klachtenkompas is inmiddels een website waar we nu actief mee zijn, en voorheen niet. Dit neemt niet weg dat we graag hadden gewild dat u tijdig en correct geholpen had moeten zijn.

    Gezien onze vertraging horen wij graag of deze klacht nog actueel is.

    Graag horen wij of wij u nog van dienst kunnen zijn.


    Met vriendelijke groet,
    Ruth - Klantenservice 3V

    3V Benelux B.V.

Ook een klacht indienen over 3Vcard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen