Klacht 3Vcard: geen geld terug gekregen van visa 3vcard en geld wat opgewaardeerd is.

Hilde

12 juni visa card bij primera gekocht.achterop staat dat je de kaart en geld wat opgewaardeerd is binnen 14 dgn terug gestort word op je rekening.Ik heb contact met Trees via de mail dat bevestigd gekregen dat dat accoord was,heb een aangetekende brief 23 juni naar Vaalmuiden 3 1046BV Amsterdam gestuurd met visacard enaankoop bon en bankgegevens.
Dit ook vermeld via de mail en weer bankgegevens doorgegeven zou ze nagaan.Al 2wkn niets vernomen.OOk klacht naar maatschappij internationaal cardservice gestuurd die mij weer doorverwezen had naar 3vcard .Zou graag mijn geld terug willen hebben

Mijn geld 75 euro wat ik via de ing bank opgewaardeerd heb en de aanschaf van het geld van de 3v kaart.
terug gestuurd word zoals beloofd op mijn rekening.

3Vcard
    Hallo Hilde,

Allereerst excuses voor de vertraagde afhandeling!
    Zou je aub je emailadres willen doorgeven of een nieuwe mail willen sturen aan vragen @3vcard.nl. Dan gaan we het zo snel mogelijk oplossen.

Groet 3V Klantenservice

Ook een klacht indienen over 3Vcard?