Klacht 3Vcard: Geen geld terug

Klachtnummer
# 164375
Gebruiker
Angela
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik werd verdacht van fraude. Moest steeds voor veel geld nieuwe codes kopen. Dit gedaan helaas. Geld zou direct terug gestort worden. Nog niet gebeurd

De oplossing

Wil mijn gele terug

2 reacties

  1. Auteur
    3Vcard
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Onze excuus voor deze late reactie. Klachtenkompas is inmiddels een website waar we nu actief mee zijn, en voorheen niet. Dit neemt niet weg dat we graag hadden gewild dat u tijdig en correct geholpen had moeten zijn.
    Het klopt dat we tijdelijk onderbezet waren, en daardoor telefonisch slecht bereikbaar. Inmiddels is dit euvel volledig verholpen en zijn we weer bereikbaar.

    Gezien onze vertraging horen wij graag of deze klacht nog actueel is.

    Graag horen wij of wij u nog van dienst kunnen zijn.


    Met vriendelijke groet,

    Ruth - Klantenservice team
    3V Support


    3V Benelux B.V.

    T +31 (0)900 33 55 333
    E vragen@3vcard.nl
    W www.3vcard.nl
    FB 3VprepaidVisacard
  2. Auteur
    3Vcard
    Datum
    verdere communicatie via e-mail vragen@3vcard.nl

Ook een klacht indienen over 3Vcard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen