Opgelost door 3Vcard: Geen reactie of oplossing!

Plof87

Mijn 3v card werkt al een tijdje niet meer goed, doordat ik hem niet op kan laden zoals gewenst. Nu heb ik een nieuwe kaart gekocht, maar kan hem niet activeren omdat mijn telefoonnummer al bij die andere kaart is bevestigd. Na bellen (zonder dat er opgenomen word) en meerdere emails, heb ik 1 reactie gekregen met de vraag wat er is. Maar nadat ik dit uitgelegd heb hoor ik niks meer. Er word niks gedaan met de mails die ik daarna nog heb gestuurd. Er word helemaal niets mee gedaan om een oplossing te vinden of om te reageren.

Dat ik mijn nieuwe kaart kan bevestigen met mijn telefoonnummer en dat het overige bedrag van mijn oude kaart overgeschreven word naar de nieuwe kaart. Daarnaast wil ik ook het aankoopbedrag voor de nieuwe kaart terug krijgen, aangezien ik mijn oude kaart niet meer op kan waarderen, maar dus wel dubbel heb betaald voor die kaarten om gebruik te kunnen maken van 1 kaart..

3Vcard
    Geachte heer De Vlaming,

Bedankt voor het bericht.

Onze excuses dat wij uw bericht nu pas lezen. Wij waren helaas niet eerder bekend met klachtenkompas.nl.

De reden waarom u wellicht geen contact kon krijgen had met de onderbezetting te maken. Gelukkig zijn wij sinds 1 augustus volledig beschikbaar per telefoon en email.

Kunt u aangeven wat er precies misgaat met het opladen van de oude card?

Reden waarom u niet tweemaal hetzelfde telefoonnummer (en emailadres) kunt opgeven is omdat per persoon 1 card gebruikt mag worden (regels van de bank).

Graag wil ik u vragen om de laatste 7 cijfers op te geven van uw ´oude´ card. Ook wil ik u vragen om de volgende gegevens te kunnen verifiëren:

1. opgegeven naam in het account:
    2. opgegeven adres in het account
    3. telefoonnummer in het account
    geboortedatum
    4. adresgegevens in het account
    5. moeder's meisjesnaam in het account.

Wanneer deze gegevens overeen komen kan ik het telefoonnummer voor u aanpassen zodat u de nieuwe card kunt activeren.

Graag wil ik u vragen om deze gegevens naar ons te mailen, via: vragen@3vcard.nl.

Riekie - Klantenservice team
    3V Support

3V Benelux B.V.

T +31 (0)900 33 55 333
    E vragen@3vcard.nl
    W www.3vcard.nl
    FB 3VprepaidVisacard
    Plof87
    Ze hebben mijn telefoonnummer nummer veranderd zodat ik een andere kaart kon activeren.. Wacht nog op bericht of ik dat aankoopbedrag terug krijg, maar heb dat vrijdag laat pas gestuurd dus kan zijn dat ik daar maandag antwoord op krijg :)

Plof87

Ook een klacht indienen over 3Vcard?