Klacht 3Vcard: Hele slechte service en niet reagereg op mails

marike

Eind december heb ik geprobeerd een card via internet te ontvangen , deze zou binnen twee werkdagen arriveren. Na twee weken nog geen card. Toen maar een bij Primera gekocht maar het inloggen lukte niet dus ik kreeg hem niet werkend. Gebeld, twaalf minuten aan de telefoon gehangen, geen bereik.
In maart, na een antwoord via de mail, de gevraagde niet werkende kaarten opgestuurd naar Velzen zoals verzocht, rekeningnummer doorgegeven en een afschrift van de bankrekening opgestuurd. Tot op heden nul op het rekest. Twee weken geleden ook nog een mail gestuurd, geen antwoord.

Mijn geld terug: E40,-

3Vcard
    Geachte heer, mevrouw,

Onze excuus voor deze late reactie. Klachtenkompas is inmiddels een website waar we nu actief mee zijn, en voorheen niet. Dit neemt niet weg dat we graag hadden gewild dat u tijdig en correct geholpen had moeten zijn.
    Het klopt dat we tijdelijk onderbezet waren, en daardoor telefonisch slecht bereikbaar. Inmiddels is dit euvel volledig verholpen en zijn we weer bereikbaar.

Gezien onze vertraging horen wij graag of deze klacht nog actueel is.

Graag horen wij of wij u nog van dienst kunnen zijn.

Ruth - Klantenservice team
    3V Support

3V Benelux B.V.

T +31 (0)900 33 55 333
    E vragen@3vcard.nl
    W www.3vcard.nl
    FB 3VprepaidVisacard

Ook een klacht indienen over 3Vcard?