Klacht 3Vcard: kan mijn 3 v card niet gebruiken na 5 maal bellen nog geen oplossing

Klachtnummer
# 77446
Gebruiker
santos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn klanten nr wordt niet geacsepteert na 5 maal bellen voor geld overmaken naar bank nog steeds geensucces wat moet ik nog doen ????

De oplossing

mijn geld overmaken en nieuwe card kopen

1 reactie

  1. Auteur
    3Vcard
    Datum
    Geachte heer Gademan,

    Onze excuus voor deze late reactie. Klachtenkompas is inmiddels een website waar we nu actief mee zijn, en voorheen niet. Dit neemt niet weg dat we graag hadden gewild dat u tijdig en correct geholpen had moeten zijn.

    Gezien onze vertraging horen wij graag of deze klacht nog actueel is.

    Graag horen wij of wij u nog van dienst kunnen zijn.


    Met vriendelijke groet,
    Ruth - Klantenservice 3V

    3V Benelux B.V.

Ook een klacht indienen over 3Vcard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen