Klacht 3Vcard: LANGER DAN 30 MINUTEN IN DE WACHT!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 171212
Gebruiker
Romy
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik probeer de 3V klantenservice te bereiken! Wat een GEZEIK! Ik wil de kosten vergoed krijgen die ik Heb moeten maken, voorhet bellen naar de klantenservice waar ik niemand aan de lijn krijg!
Dit is echt het allerslechtste bedrijf OOIT! En als je geen klant bent van 3V kan je niet eens een e-mail versturen!

De oplossing

Mijn GELD TERUG! MET SPOED!!!!

3 reacties

  1. Auteur
    3Vcard
    Datum
    Beste Romy,

    Bedankt voor je email.

    Erg vervelend om te horen dat u, toen u ons probeerde te bereiken, niemand aan de telefoon kreeg en ook geen melding dat de wachttijd lang zou zijn.

    De reden waarom u wellicht geen gehoor kreeg is omdat er te weinig bezetting was. Gelukkig is dat per 1 augustus helemaal opgelost en zijn wij telefonisch en per email (vragen@3vcard.nl) van maandag tot vrijdag tussen 09:00 en 17:00 bereikbaar.

    Met vriendelijke groet,

    Riekie
    3V support
  2. Auteur
    Romy
    Datum
    Dus nu moet ik WEER kosten maken en contact met jullie opnemen. Aangezien je geen e-mail kunt sturen als je geen klant bent! Belachelijk! Ik wil de gemaakte kosten terug! PER DIRECT
  3. Auteur
    3Vcard
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Onze excuus voor deze late reactie. Klachtenkompas is inmiddels een website waar we nu actief mee zijn, en voorheen niet. Dit neemt niet weg dat we graag hadden gewild dat u tijdig en correct geholpen had moeten zijn.
    Het klopt dat we tijdelijk onderbezet waren, en daardoor telefonisch slecht bereikbaar. Inmiddels is dit euvel volledig verholpen en zijn we weer bereikbaar.

    We vinden het uiteraard heel vervelend dat u door dit euvel telefoonkosten hebt gemaakt. Deze willen wij graag vergoeden. Wat zijn de kosten die u heeft gemaakt? Wellicht kan je nog aantonen hoe lang u in de wacht heeft gestaan.

    Overigens kan e-mailen wel naar vragen@3vcard.nl, ook als u geen klant bij ons bent. Verder vinden wij het prima om te blijven communiceren via Klachtenkompas, als u daar een voorkeur voor heeft.


    Met vriendelijke groet,

    Ruth - Klantenservice team
    3V Support


    3V Benelux B.V.

    T +31 (0)900 33 55 333
    E vragen@3vcard.nl
    W www.3vcard.nl
    FB 3VprepaidVisacard

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Romy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over 3Vcard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen