Klacht 3Vcard: LANGER DAN 30 MINUTEN IN DE WACHT!

Romy

Ik probeer de 3V klantenservice te bereiken! Wat een GEZEIK! Ik wil de kosten vergoed krijgen die ik Heb moeten maken, voorhet bellen naar de klantenservice waar ik niemand aan de lijn krijg!
Dit is echt het allerslechtste bedrijf OOIT! En als je geen klant bent van 3V kan je niet eens een e-mail versturen!

Mijn GELD TERUG! MET SPOED!!!!

3Vcard
    Beste Romy,

Bedankt voor je email.

Erg vervelend om te horen dat u, toen u ons probeerde te bereiken, niemand aan de telefoon kreeg en ook geen melding dat de wachttijd lang zou zijn.

De reden waarom u wellicht geen gehoor kreeg is omdat er te weinig bezetting was. Gelukkig is dat per 1 augustus helemaal opgelost en zijn wij telefonisch en per email (vragen@3vcard.nl) van maandag tot vrijdag tussen 09:00 en 17:00 bereikbaar.

Riekie
    3V support
    Romy
    Dus nu moet ik WEER kosten maken en contact met jullie opnemen. Aangezien je geen e-mail kunt sturen als je geen klant bent! Belachelijk! Ik wil de gemaakte kosten terug! PER DIRECT
    3Vcard
    Geachte heer, mevrouw,

Onze excuus voor deze late reactie. Klachtenkompas is inmiddels een website waar we nu actief mee zijn, en voorheen niet. Dit neemt niet weg dat we graag hadden gewild dat u tijdig en correct geholpen had moeten zijn.
    Het klopt dat we tijdelijk onderbezet waren, en daardoor telefonisch slecht bereikbaar. Inmiddels is dit euvel volledig verholpen en zijn we weer bereikbaar.

We vinden het uiteraard heel vervelend dat u door dit euvel telefoonkosten hebt gemaakt. Deze willen wij graag vergoeden. Wat zijn de kosten die u heeft gemaakt? Wellicht kan je nog aantonen hoe lang u in de wacht heeft gestaan.

Overigens kan e-mailen wel naar vragen@3vcard.nl, ook als u geen klant bij ons bent. Verder vinden wij het prima om te blijven communiceren via Klachtenkompas, als u daar een voorkeur voor heeft.

Ruth - Klantenservice team
    3V Support

3V Benelux B.V.

T +31 (0)900 33 55 333
    E vragen@3vcard.nl
    W www.3vcard.nl
    FB 3VprepaidVisacard

Romy

Ook een klacht indienen over 3Vcard?