Klacht 3Vcard: oplichters!!!!!!!

Justkarina

geld overgemaakt voor een kaartje voor dominator, niks gekregen dus!! werd meteen geblocked op facebook, misselijkmakend dit.

ik had gecontroleerd of #V voucher bestond, en was een bedrijf, dus ging ervan uit dat het eerlijk was.

voel me echt belazerd, en nu blijkt dit rekeningnummer al sinds 2012 actief te zijn en duizenden mensen al heeft belazerd, aangifte gedaan bij politie enzo, hopelijk stort de bank het terug.

terugbetaling € 78,00

3Vcard
    geachte mevrouw Heyblom,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat u het slachtoffer bent geworden van internetfraude.

Ik zou u graag verder willen helpen om tenminste de fraudeur te kunnen blokkeren in ons systeem. Hiervoor wil ik u vragen om een email te sturen naar vragen@3vcard.nl met daarin het IDL nummer (dit nummer staat vermeld onder de transactie bij het kopje kenmerk/omschrijving).

Ik zie uw bericht graag tegemoet.

Riekie
    3V Support
    Justkarina
    ik heb meteen aangifte gedaan, en hoop dat de politie me verder kan helpen. dit MOET stoppen, gewoon te treurig voor woorden dat dit al jaren aanhoud. of Alberto Stegeman maar eens om hulp vragen.
    3Vcard
    Geachte mevrouw Heyblom,

We zouden u graag verder helpen door middel van het IDL nummer. Als u dat aan ons kunt doorgeven kunnen we tenminste de fraudeur blokkeren. Het IDL nummer staat bij uw transactie onder kenmerk/omschrijving.

De politie kan de gegevens van deze persoon via justitiële weg (conform de "Data Protection Act") opvragen. Alle bewijs van de transactie dient u goed te bewaren (denk hierbij aan bankafschriften e-mail correspondentie eventueel schermafdrukken van de website met advertentie).

Helaas kan ik geen enkele informatie over deze persoon aan u doorgeven. Deze informatie kan enkel aan de politie worden overgemaakt, conform de wet op de databescherming.

Zodra de politie ons een officiële vordering om informatie sturen vraagt, werken wij graag mee aan een oplossing in deze zaak.

Riekie
    3V Support

3V Benelux B.V.

T +31 (0)900 33 55 333
    E vragen@3vcard.nl
    W www.3vcard.nl
    FB 3VprepaidVisacard

Ook een klacht indienen over 3Vcard?