Klacht 3Vcard: oplichting dochter 13 jaar via uw bedrijf

Mart Meulenkamp

Mijn dochter heeft via een link 307 euro betaald aan 3V Benelux BV voor een mobiel
die ze uiteindelijk nooit heeft ontvangen. Deze constructie werd 15 september jl
ook al genoemd ivm oplichting tickets. Wij hebben aangifte gedaan bij de politie.
U geeft oplichters een podium. Bent u verzekerd hiertegen en kunnen wij hier
aanspraak op maken. Kortom wij willen die 307 euro teruggestort hebben.

Terugstorting 307 euros

3Vcard
    Geachte heer Meulenkamp,

Onze excuus voor deze late reactie. Klachtenkompas is inmiddels een website waar we nu actief mee zijn, en voorheen niet. Dit neemt niet weg dat we graag hadden gewild dat u tijdig en correct geholpen had moeten zijn.

Gezien onze vertraging horen wij graag of deze klacht nog actueel is.

Graag horen wij of wij u nog van dienst kunnen zijn.

Ruth - Klantenservice team

W www.3vcard.nl
    FB 3VprepaidVisacard
    Geachte Ruth,
    Hartelijk dank voor uw reactie ook al is het een tijd geleden het
    getuigt van uw professionalisering. Helaas waren alle acties via politie aangifte, abn amro
    en 3vcard voor niets. Uitkomst zero. U moet met die oplichting leren leven. Dus onze klacht staat nog als een huis. We zijn benieuwd naar uw reactie.
    Groeten Mart Meulenkamp
    Geachte Ruth,
    Hartelijk dank voor uw reactie ook al is het een tijd geleden het
    Groeten Mart Meulenkamp
    3Vcard
    Geachte heer Meulenkamp,

Dat u aangifte heeft gedaan is ook de eerste stap die wij u vragen om te doen, in gevallen van oplichting zoals waar uw dochter en u helaas mee in aanraking zijn gekomen. Het spijt mij te horen dat u het slachtoffer bent geworden van internetfraude.

Zou u mij het kenmerk of de omschrijving van de transactie kunnen sturen? U kunt deze reeks vinden op uw bankafschrift en deze begint met IDL. Gezien de periode die zit tussen uw betaling en het vinden van uw melding is het onwaarschijnlijk dat er nog geld op de card van de fraudeur staat. Wel kunnen wij, mede dankzij uw IDL nummer de card blokkeren en zoveel mogelijk linken aan een persoon. Hoe meer meldingen tegen dezelfde persoon, hoe meer informatie er tegen diegene wordt verzameld.

De politie kan de gegevens van deze persoon via justitiële weg (conform de "Data Protection Act") opvragen. Alle bewijs van de transactie dient u goed te bewaren (denk hierbij aan bankafschriften e-mail correspondentie eventueel schermafdrukken van de website met advertentie).

Helaas kan ik geen enkele informatie over deze persoon aan u doorgeven. Deze informatie kan enkel aan de politie worden overgemaakt, conform de wet op de databescherming. Zodra de politie ons een officiële vordering om informatie sturen vraagt, werken wij graag mee aan een oplossing in deze zaak.

Ruth - Klantenservice team
    3V Support

3V Benelux B.V.

T +31 (0)900 33 55 333
    E vragen@3vcard.nl
    W www.3vcard.nl
    FB 3VprepaidVisacard

Ook een klacht indienen over 3Vcard?