Klacht 3Vcard: Suspended kaart met geld erop wordt niet geactiveerd ondanks alle bescheidens die opgestuurd zijn!

Sv

Op 20 april 2016 geld op kaart gestort. Na 2 dagen gesuspended door 3 vcard. Ze wilden controleren of dat ik de eigenaar ben. Moest uittreksel opsturen van woonst. Etc , alles gedaan opgestuurd). 2 x gebeld met een zekere die er van af wist. Ondertussen niets gebeurd! Telefoon wordt niet opgenomen en nu reeds 3 x vette kosten gemaakt voor telefoon, post en kosten gemeente. Voel mij onderussen opgelicht zo langzamerhand....

Begin ten minste met een antwoord te geven , hoe of wat!

3Vcard
    Geachte heer Van der Tuyn,

Bedankt voor uw bericht.

Onze excuses dat wij dit nu pas lezen; wij waren niet eerder bekend met klachtenkompas.nl.

Ik lees dat u om uw gegevens werd gevraagd op 3 juni en zie dat daarna de blokkade nog niet is verwijderd.

Kunt u aangeven hoe u de stukken van gecertificeerd ID en kopie woongegevens naar ons heeft toegestuurd? Is dit per mail, fax of post geweest?

Ik wil dit graag samen met u oplossen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om nogmaals de informatie naar ons te versturen per mail. Dat mag naar: vragen@3vcard.nl.

Ik zie uw bericht graag tegemoet.

Riekie - Klantenservice team
    3V Support

3V Benelux B.V.

T +31 (0)900 33 55 333
    E vragen@3vcard.nl
    W www.3vcard.nl
    FB 3VprepaidVisacard

Ook een klacht indienen over 3Vcard?