Klacht 3Vcard: Suspended kaart met geld erop wordt niet geactiveerd ondanks alle bescheidens die opgestuurd zijn!

Klachtnummer
# 170475
Gebruiker
Sv
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 20 april 2016 geld op kaart gestort. Na 2 dagen gesuspended door 3 vcard. Ze wilden controleren of dat ik de eigenaar ben. Moest uittreksel opsturen van woonst. Etc , alles gedaan opgestuurd). 2 x gebeld met een zekere die er van af wist. Ondertussen niets gebeurd! Telefoon wordt niet opgenomen en nu reeds 3 x vette kosten gemaakt voor telefoon, post en kosten gemeente. Voel mij onderussen opgelicht zo langzamerhand....

De oplossing

Begin ten minste met een antwoord te geven , hoe of wat!

1 reactie

  1. Auteur
    3Vcard
    Datum
    Geachte heer Van der Tuyn,

    Bedankt voor uw bericht.

    Onze excuses dat wij dit nu pas lezen; wij waren niet eerder bekend met klachtenkompas.nl.

    Ik lees dat u om uw gegevens werd gevraagd op 3 juni en zie dat daarna de blokkade nog niet is verwijderd.

    Kunt u aangeven hoe u de stukken van gecertificeerd ID en kopie woongegevens naar ons heeft toegestuurd? Is dit per mail, fax of post geweest?

    Ik wil dit graag samen met u oplossen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om nogmaals de informatie naar ons te versturen per mail. Dat mag naar: vragen@3vcard.nl.

    Ik zie uw bericht graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Riekie - Klantenservice team
    3V Support

    3V Benelux B.V.

    T +31 (0)900 33 55 333
    E vragen@3vcard.nl
    W www.3vcard.nl
    FB 3VprepaidVisacard

Ook een klacht indienen over 3Vcard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen