Opgelost door 3Vcard: terugstorten kaart tegoed gebeurt niet

Soraya

Op deze site kun je een tegoed aanvragen op een virtuele visa card om zo aankopen te doen op internet. Op 17 april heb ik een tegoed aangevraagd van 150 euro. Hier moest ik 155 euro voor betalen. Dit tegoed had ik om bepaalde redenen niet meer nodig op de kaart, en ik kon volgens de site dit tegoed zo weer terug storten op mijn rekening nr. Dit zou ook nog eens 5 euro kosten. Volgens mijn "transactie gegevens" zou het tegoed op 22 april jl. op mijn rekening zijn bijgeschreven. Dit is NIET gebeurd! Ik heb nu vanaf 17 april èlke week met dit bedrijf gebeld. Zo ongeveer 8 keer. Telkens werd beloofd dat de volgende week het geld op mijn rekening zou staan. Niemand aan de telefoon kon mij helpen, maar ze konden mij wel valse beloftes doen. Na gisteren voor de laatste keer gebeld te hebben, zei de beste meneer ***** aan de telefoon dat gisteren alle transacties zijn gedaan door de financiële afdeling. Maar ook vandaag geen geld op mijn rekening gestort.

Het geld zo snel mogelijk terug op mijn rekening. Graag ook de kosten van het bellen (15 ct per minuut) vergoed.

3Vcard is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Soraya
    Na precies 2 maanden elke week te hebben gebeld en gemaild, nu eindelijk mijn geld terug ontvangen. Geen reactie op deze site gegeven, niets! Ik raad mensen aan niet met 3v in zee te gaan! (do, 06/20/2013 - 10:01)

Soraya

Ook een klacht indienen over 3Vcard?