Opgelost door 4Comp.nl: slechte afhandeling bij nalatigheid leveren van bestelling

A. van den Bos

Bij 4Comp een platenspeler besteld. Deze zou binnen 2 werkdagen geleverd worden. Dit was niet het geval. Na nog twee dagen wachten nog niks binnen. Contact opgenomen met 4Comp en PostNL en beide partijen geven aan dat het geleverd is en er voor getekend is. Echter geen kaartje in de bus ontvangen waar het geleverd was. Bij navraag bij alle buren uiteindelijk het pakket gevonden bij de kapper in de straat. Deze geeft aan niet getekend te hebben, maar er was toch een handtekening (een aantal streepjes en het woord 'kap' was te ontcijferen). Onduidelijk van wie deze is. 4Comp en PostNL wijzen hierin naar elkaar en wilden beiden geen verantwoordelijkheid nemen. Jammerlijke afhandeling, maar gelukkig een eerlijke kapper.

Ondertussen is de platenspeler terecht. Een gewenste oplossing: verbeterde klantenservice vanuit beide partijen (4Comp en PostNL). Meer moeite doen voor de klant. In deze zaak zou dat navraag bij betreffende personen zijn geweest zoals door 4Comp via PostNL aan de chauffeur. Niet te gemakkelijk weer het probleem bij de klant leggen.

4Comp.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

A. van den Bos
    Ik ben erg tevreden met de afhandeling van mijn klacht door 4Comp. Ze hebben het proffessioneel opgenomen en zichtbaar lering getrokken uit voorafgaande situatie. Ik voel mij als klant serieus genomen, waarvoor complimenten en dank richting 4Comp!