Opgelost door 4kids: Geld opgenomen zonder service en geen feedback

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 457438
Gebruiker
Werner Botha
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Werd verzocht om gedurende drie maanden maximale uren te betalen aan 4kids tijdens Corona-tijd wanneer kinderen niet op de dagopvang waren en beloofde terugbetaling van de SVB. Nu komen we erachter dat we gedurende deze periode slechts 20% van het betaalde bedrag zullen terugkrijgen van SVB. Ik probeer sinds een paar dagen een antwoord te hebben van 4kids zonder antwoord of zelfs commentaar dat ze onze zaak behandelen. Bovendien hebben we geprobeerd ons contract sinds een paar weken te beëindigen zonder feedback van hun kant, zelfs nu twee keer gevolgd op beide onderwerpen. Geen antwoord.

De oplossing

Ik wil dat het geld dat aan 4kids wordt betaald, waarvoor we niet door de SVB worden vergoed, door 4kids aan ons wordt terugbetaald. Ik kan het bedrag delen bij direct contact.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

4kids is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Werner Botha
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over 4kids?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen