Opgelost door 4kids: Geld opgenomen zonder service en geen feedback

sad Opgelost
Werner Botha

Werd verzocht om gedurende drie maanden maximale uren te betalen aan 4kids tijdens Corona-tijd wanneer kinderen niet op de dagopvang waren en beloofde terugbetaling van de SVB. Nu komen we erachter dat we gedurende deze periode slechts 20% van het betaalde bedrag zullen terugkrijgen van SVB. Ik probeer sinds een paar dagen een antwoord te hebben van 4kids zonder antwoord of zelfs commentaar dat ze onze zaak behandelen. Bovendien hebben we geprobeerd ons contract sinds een paar weken te beëindigen zonder feedback van hun kant, zelfs nu twee keer gevolgd op beide onderwerpen. Geen antwoord.

Ik wil dat het geld dat aan 4kids wordt betaald, waarvoor we niet door de SVB worden vergoed, door 4kids aan ons wordt terugbetaald. Ik kan het bedrag delen bij direct contact.

4kids is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Werner Botha

Ook een klacht indienen over 4kids?