Klacht 4Launch: 3 maanden na aankoop sta je bij 4Launch in de kou.

WestlandKees

(RMA 139299). in aug.2017 koop ik een desktop Acer PC Aspire TC-780 bij 4Launch. Na 3 maanden; in november 2017 start computer niet meer; C-schijf is onleesbaar. Snel gebeld naar 4Launch en snel naar de computerwinkel in de buurt gerend en daar constateerde ze dat de 3 maanden oude SSD-card nu al corrupt en onherstelbaar is en dat al mijn gegevens en instellingen zijn verdwenen. (Rampzalig voor een tandartspraktijk!) Dit verteld aan 4Launch en 4Lauch zei; stuur de grote desktop maar naar ons op en na twee weken krijg je uitslag hoe de SSD card is, maar dat wist ik al; corrupt. Twee weken niet kunnen werken is geen optie; daarom heel snel nieuwe SSDcard in winkel vlakbij gekocht en snel laten inbouwen. Daarna de kapotte SSDcard in een brief naar 4Launch opgestuurd. Reactie van 4Launch op mijn brief was; Stuur de SSDcard op. Niet erg slim, want die SSDcard zat dus in die brief. Daarna weer telefonisch contact; Ja meneer het is wel garantie maar u had weken uw computer aan ons moeten afstaan. Dus om garantie te houden, moet ik weken zonder computer werken. Geen woord van excuus over het ondeugdelijke product van 4Launch dat na 3 maanden waardeloos is en geen praktische oplossing van 4Launch. Een SSDcard is net zo klein als een pinpas en past door de brievenbus; Dus een nieuwe SSDcard direct omruilen tegen de kapotte met garantie was wel klantvriendelijker en goedkoper geweest. Maar dat wilde 4Launch niet.

Garantievergoeding van mijn noodzakelijke herstelkosten van de nu al kapotte SSDcard

4Launch is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

WestlandKees
    Mijn bij 4Launch gekochte SSDcard werkte maar 3 maanden in mijn , bij 4Launch nieuw gekochte , desktop. Ja ik heb uiteraard garantie maar 4Launch doet niks en reageert niet eens. Nu heeft 4Launch mijn kapotte SSDcard en ze laten niets meer van zich horen. Garantie? Wat betekent dat bij4Launch??
    WestlandKees
    Ik ben nog steeds in afwachting over de garantievergoeding van 4Launch...........
    WestlandKees

Dit mailbericht kreeg ik, maar ik heb (tot nu toe) nog geen € retour gezien .....

Op woensdag 20-12-2017 om 16:02 is de status van uw RMA met nummer 139514 veranderd naar zending ontvangen. Wij hebben uw retourzending ontvangen. Wij zullen uw product verwerken en zo spoedig mogelijk een creditfactuur opmaken.

Soort: Garantie Bestelnummer: 1703258 Omschrijving: Acer Desktop PC Aspire TC-780 I6714 i5 7400, 1.26TB Reden: T.B.V. administratieve verwerking retour gekomen product (Intel SSD 600p M.2, 256GB, NVMe) RMA 139299 Opmerkingen: Aangemaakt door 4Launch medewerker (JK)
    WestlandKees
    ik heb nog steeds geen creditfactuur ontvangen ...............................
    WestlandKees

Ik heb nog steeds geen creditfactuur ontvangen ...............................
    Ik kocht een computer, na 3 maanden doet de C-schijf het niet meer, uiteraard wel garantie , maar toch heb ik (nog) geen cent ontvangen, na 2 maanden wachten.
    Wat is dat voor bedrijf "4Launch"??
    WestlandKees

Wat is het nut van klachtenkompas?
    Ik hoor helemaal niets van 4Launch??
    Mijn bij 4Launch gekochte SSDcard was na 3 maanden al kapot. Ik had garantie maar heb geen creditfactuur gekregen. Nu heb ik helemaal niks; Mijn SSD card had ik aangetekend opgestuurde naar 4Launch, maar ik heb geen rooie cent als garantie ontvangen en ook geen nieuwe SSDcard.
    Ik heb dus alle strop (€ 130) en 4Launch pikt mijn garantie in (€130).

WestlandKees

(Ik moet van klachtenkompas steeds reageren anders verloopt de klacht bij klachtenkompas , daarom reageer ik weer).
    4Launch doet helemaal niks; geen garantie , geen geld , geen nieuwe.
    Waarom bestaat deze klachtenkompas-site eigenlijk ???????????????
    Mijn resultaat is 0.
    Garantie vragen na 3 maanden bij 4Launch is totaal zinloos; SCHANDE
    4Launch schaam je !!
    WestlandKees
    nog steeds geen enkel bericht van 4Launch. Kwalijk!!
    WestlandKees

wachten, wachten, maar er gebeurt niets!
    Ik ga mijn klacht , dat ik geen garantie krijg en dat mijn c-schijf bij 4Launch ligt en niet bij mij , nu voorleggen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel en de Geschillencommissie ICTWaarborg en bij de Geschillencommissie Europees ODR Platform.
    WestlandKees
    Wie zit ook op zijn garantie te wachten bij 4Launch? Wat is dat voor bedrijf? Wel verkopen maar geen garantie geven .........
    WestlandKees
    Waarom geeft 4Launch geen garantie? Staan ze boven de wet?
    WestlandKees
    Zijn er mensen die van 4launch wel garantie hebben gekregen? Ik ben benieuwd.

WestlandKees
Ik kreeg weer een nieuwe SSDcard ,waar ik niets mee kan doen, want dat was twee maanden telaat. Geld terug was beter geweest. Ik geef het maar op.

Ook een klacht indienen over 4Launch?